Factor D

Factor D

Het belangrijkste voor de uitstraling en reputatie van een organisatie is niet wat ze zégt, maar wat ze dóet. Telkens weer blijkt uit onderzoek dat klanten en burgers organisaties beoordelen op hun acties. Op de kwaliteit van hun dienstverlening en hun omgang in de dagelijkse werkelijkheid. Daarom is het zo opmerkelijk dat veel communicatieprofessionals zich hier nauwelijks mee bezig houden. Die lijken zich te concentreren op abstractere thema’s als corporate communicatie, transparantie of MVO. Terwijl hun toegevoegde waarde in het verbeteren van de kwaliteit van de dagelijkse dienstverlening enorm groot zou kunnen zijn.

Hoe communiceert een organisatie eenduidig en consequent met haar klanten of burgers? Tijdens de eendaagse training ‘Factor D’ nemen we je mee in de wereld van klantcontact en dienstverlening. We laten je zien welke winst je kunt boeken door vanuit de communicatieafdeling in te zoomen op dit belangrijke, primaire proces binnen jouw organisatie!

Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Facebook0
HVR Groep