Hanna van Woerden

Hanna van Woerden

“Unieke en relevante content is alleen waardevol als het gezien wordt.”

Profiel

Hanna van Woerden is gek op tekstuele en visuele content, het vindbaar maken van deze content en het effect van contentmarketing: engagement met de doelgroep. Ze is prestatiegericht en vastberaden om het creatiefste resultaat voor klanten te behalen.

Wordt blij van

Een drankje doen met vrienden, chocola, creatief denken, interieur shoppen, meubels verplaatsen, pianospelen (en de piano-tutorials op YouTube), stedentrips en wandelingen (het liefst in Engeland).

Expertise

Het strategisch inzetten en het cre√ęren van content. Zowel tekst, video, infographics, en alle andere mogelijke vormen om inhoud in te gieten. Goed in het vindbaar maken van content door deze te delen op de juiste media en te optimaliseren voor Google.

Werk

Communicatie Agrofood domein, Provincie Noord-Brabant
Contentcreatie Kindkracht

Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Facebook0
HVR Groep