Blogs van onze communicatieadviseurs

Anouk Hallema


Expertise

Weet hoe zij campagnes en plannen kunt vertalen naar concrete middelen en activiteiten en gebruikt daarbij veel creativiteit om haar omgeving telkens te verrassen. Heeft een groot organisatorisch vermogen en een goed oog voor details. Is sterk in marketing.

Terug naar overzicht
“Groeien is springen in het onbekende, telkens weer.”

PROFIEL

Bescheiden, spontaan en overtuigend. Heeft een aangeboren optimisme en creativiteit. Werkt graag samen met anderen en kan anderen enthousiast maken voor een idee of proces. Heeft daarnaast oog voor detail en wilt graag het beste resultaat behalen.

WORDT BLIJ VAN

Omringd zijn met vrienden en familie, op vakantie gaan, handballen, lekker eten, dansen en goede muziek.

WERK

  • Communicatieondersteuning, adviseren, evenementen organiseren, produceren van communicatiemiddelen, contentcreatie, ontwikkelen en beheren van de WhatsApp updateservice, domein Agrofood en Ruimtelijke ontwikkeling, provincie Noord-Brabant.
  • Verantwoordelijk voor de werving, campagne en communicatie van de Voedsel1000, provincie Noord-Brabant.
  • Communicatieadvies en ondersteuning World Food Day, provincie Noord-Brabant.
  • Verantwoordelijk voor het uitvoeren van de mobiliteitsgedragscampagne, gemeente ‘s-Hertogenbosch.
  • Communicatieondersteuning en bijeenkomsten organiseren voor gebiedsontwikkelingsproject Westerwolde in Groningen, Prolander.
  • Marketing, HVR Group.