Blogs van onze communicatieadviseurs

Hanna van Woerden


Expertise

Het strategisch inzetten en het creëren van content. Zowel tekst, video, infographics, en alle andere mogelijke vormen om inhoud in te gieten. Goed in het vindbaar maken van content door deze te delen op de juiste media en te optimaliseren voor Google.

Terug naar overzicht
“Unieke en relevante content is alleen waardevol als het gezien wordt.”

Profiel

Hanna van Woerden is gek op tekstuele en visuele content, het vindbaar maken van deze content en het effect van contentmarketing: engagement met de doelgroep. Ze is prestatiegericht en vastberaden om het creatiefste resultaat voor klanten te behalen.

Wordt blij van

Een drankje doen met vrienden, chocola, creatief denken, interieur (shoppen, verplaatsen, bekijken), pianospelen (en de piano-tutorials op YouTube) en Stedentrips.

Werk

  • Provincie Noord-Brabant: Webredactie en content creatie voor Brabantse Agrofood Domein. Onder andere op de website over Brabantse Agrofood, social media. Maar ook het inzetten van een netwerk app tijdens de Dutch Agri Food Week.
  • Samenwerkingsverband Kindkracht: Ontwikkelen (filmen en editen) van video voor de impulsklas.
  • Brabant Mobiliteitsnetwerk: Webredactie en content creatie. Onder andere voor de website van het bmn.
  • Keurmerk Leegstandbeheer: Social media strategie ontwikkelen
  • Vlaams-Nederlandse Schelde Commissie: Content creatie en optimaliseren (SEO) van website
  • Ministerie van BZK: Ontwikkeling van de website www.wnra.nl (strategie, doelgroeponderzoek en redigeren teksten)

Projecten van Hanna