Marcelle Jansma


Expertise

Is op haar best in projecten waar communicatie- en organisatievraagstukken bij elkaar komen. Heeft een scherp oog voor dynamiek in een organisatie en ziet daardoor snel welke interventie nodig is en wie en/of wat zij daarvoor nodig heeft. Met het einddoel om een organisatie communicatiever te maken altijd in haar achterhoofd.

Terug naar overzicht
“Communicatie is niet alleen van de communicatieafdeling'”

Profiel

Positief, nuchter en gericht op het doel. Is sterk in het maken van keuzes, maar praat daar wel graag over met anderen. Maakt complexe casussen vlot eigen en ziet daardoor snel welke vorm van communicatie nodig is en wie en/of wat daarvoor nodig is.

Wordt blij van

Het uitproberen van nieuwe horecatentjes, hardop lachen, verdwalen op Instagram en kerstdiners koken.

Werk

  • Content creatie voor Gemeenten van de Toekomst, Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
  • Stakeholderanalyse, Port of Moerdijk
  • Internationalisering Agrofood, Provincie Noord-Brabant
  • Marketing International Conference on Veteran Health Care, Landelijk Zorgsysteem voor Veteranen
  • Frontoffice medewerker Reizigersaanpak, SmartwayZ.NL
  • Handleiding impactsessies voor facilitators, Gemeente Tilburg
  • Communicatieadviseur arbeidsmarktcommunicatie, Centraal Orgaan Opvang asielzoekers
  • Projectleider/communicatieadviseur campagnes milieuzones brom- en snorfietsen en dieselauto’s, gemeente Den Haag
  • Projectleider/communicatieadviseur Stichting Christelijk Onderwijs Haaglanden
  • Projectleider/communicatieadviseur platform Integrale Beveiligingsaanpak (Weerbare Overheid), Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
  • Informatie- en beveiligingsbeleid, HVR Group

Projecten van Marcelle