Marloes Kersten


Expertise

Met haar expertise op het gebied van online marketing weet zij communicatiestrategie en -beleid succesvol door te vertalen naar online uitingen. Ze is op de hoogte van de laatste tools en mogelijkheden op het gebied van online communicatie, helpt opdrachtgevers bij de implementatie en uitvoer. Met haar helikopterview overziet zij projecten zoals een opdrachtgever dat soms niet lukt. Als projectleider verliest zij het proces en de mensen niet uit het oog. Marloes gaat resultaatgericht te werk en durft beslissingen te nemen om het gewenste doel te bereiken.

Terug naar overzicht
“Online communicatie is de mix van de juiste content en techniek”

PROFIEL

Marloes is sterk in het analyseren van de behoeften van de doelgroep om zo haarscherp te krijgen welke communicatiestrategie en content daar het best bij past. Schakelt met gemak tussen strategie en operatie. Leeft zich in klantsituaties in op basis van interacties, maar ook op basis van data. Werkt graag in een multidisciplinair team, waar verschillende visies elkaar versterken. Gelooft in het SMART maken van projecten, stelt doelen en viert successen.

WORDT BLIJ VAN

Muziek, klussen in huis, technische gadgets en snufjes, lang tafelen met vrienden en familie, het geluid van de zee, het voldane gevoel na een intensieve work-out.

WERK

  • Communicatieadviseur gespecialiseerd in online en verantwoordelijk voor het contentteam bij HVR
  • Online communicatieadviseur bij het CAOP
  • Coördinator communicatie Arbeidsmarktplatform PO voor alle programmalijnen; Kennis en onderzoek, Professionele werkomgeving en Arbeidsmarktvraagstukken
  • Websitevernieuwing: UX en UI, contentmigratie en optimalisatie van dyslexiecentraal.nl, de arbocatalogus SoFoKles (UMC’s) en StAZ (ziekenhuizen)
  • Website ontwikkeling: van UX tot aan content voor o.a. SCOH en Wet Bescherming Klokkenluiders
  • Marketing manager (internationaal) IT sector gespecialiseerd in online (content) marketing strategie voor zowel hardware- als softwarebedrijven