PROFIEL
Marloes is sterk in het analyseren van de behoeften van de doelgroep om zo haarscherp te krijgen welke communicatiestrategie en content daar het best bij past. Schakelt met gemak tussen strategie en operatie. Leeft zich in klantsituaties in op basis van interacties, maar ook op basis van data. Werkt graag in een multidisciplinair team, waar verschillende visies elkaar versterken. Gelooft in het SMART maken van projecten, stelt doelen en viert successen.
WORDT BLIJ VAN
Muziek, klussen in huis, technische gadgets en snufjes, lang tafelen met vrienden en familie, het geluid van de zee, het voldane gevoel na een intensieve work-out.
WERK
- Communicatieadviseur gespecialiseerd in online en verantwoordelijk voor het contentteam bij HVR
- Online communicatieadviseur bij het CAOP
- Coördinator communicatie Arbeidsmarktplatform PO voor alle programmalijnen; Kennis en onderzoek, Professionele werkomgeving en Arbeidsmarktvraagstukken
- Websitevernieuwing: UX en UI, contentmigratie en optimalisatie van dyslexiecentraal.nl, de arbocatalogus SoFoKles (UMC’s) en StAZ (ziekenhuizen)
- Website ontwikkeling: van UX tot aan content voor o.a. SCOH en Wet Bescherming Klokkenluiders
- Marketing manager (internationaal) IT sector gespecialiseerd in online (content) marketing strategie voor zowel hardware- als softwarebedrijven